שאלות & תשובות

 מה משך הזמן למשלוח ההזמנה?
מרגע ביצוע ההזמנה המשלוח יגיע תוך זמן קצר של 2-4 ימי עסקים.

האם השליח יתקשר לפני הגעתו?
כמובן! השליח יעדכן מראש.

אם מידת התכשיט אינה מתאימה או התכשיט הגיע תקול, איך אני מתמודד?
אם נתקלת בבעיה במידת התכשיט שהזמנת, או שהתכשיט הגיע שבור/תקול
פנה למספר הווצאטפ שלנו: 050-6122333.

מה לעשות אם יש לי שאלה ספציפית לגבי מוצר מסוים?
לכל שאלה או בקשה מיוחדת לגבי אחד מהמוצרים שלנו / משלוח , הצוות שלנו כאן תמיד לשירותך וישמח לספק לך את כל המידע שאתה זקוק לו בווצאפ שלנו: 050-6122333.

ביצעתי רכישה. האם אוכל להוסיף פריט תכשיט נוסף להזמנה הקיימת שלי?
למרבה הצער, אינך יכול לעשות זאת ישירות באתר האינטרנט שלנו. עם זאת, תוכל לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 050-6122333. אם ההזמנה שלך עדיין לא נשלחה לשליח, הוא יסייע לך בהוספת פריט.

ברצוני לשנות את ההזמנה הנוכחית שלי. איך אני יכול להמשיך?
אם תזדקק לשינויים כלשהם בהזמנה שלך, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באופן מיידי בטלפון 050-6122333.

אילו אפשרויות תשלום זמינות עבור עסקאות?
אנו מקבלים תשלומים באמצעות כרטיסי אשראי ו-PayPal.

עד כמה המידע האישי שלי מאובטח?
הקדשנו משאבים משמעותיים כדי להבטיח את בטיחות המידע שלך. האתר שלנו משתמש בטכנולוגיית SSL חדישה, המאושרת על ידי חברות כרטיסי האשראי, כדי לאבטח את כל העסקאות. כל פרטי החיוב מוצפנים. תהיו בטוחים, קניות איתנו בטוחות!

האם המחירים הרשומים כוללים מע"מ?
בהחלט. כל המחירים המוצגים באתר שלנו כוללים מע"מ.

האם אוכל לבטל את הרכישה שלי?
כן, אפשר לבטל את העסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.
שימו לב, דמי הביטול על פי חוק הם 5% ממחיר המוצר או 100 ש"ח, לפי הסכום הנמוך מביניהם.